środa, 23 grudnia 2015

Swiąteczny powrót do blogowania :)

Witam wszystkich czytelników mojego bloga! Minęło wiele czasu od mojego ostatniego posta, za co bardzo przepraszam aczkolwiek natłok obowiązków szkolnych uniemożliwił mi pisanie nowych postów, co jednak nie znaczy, że skończyłem z blogowaniem. :) Posty w okresach wolnego napewno będą dochodziły, szczególnie dużo będzie ich na pewno w okresie wakacji :)

Dzień Bożego Narodzenia już jutro przygotowania potraw i wszystkich wigilijnych ozdób trwa ja oprócz pomocy postanowiłem z okazji tego wolnego czasu udać się na małą sesje zdjęciową którą możecie zobaczyć poniżej. :D










Życzę też wszystkim dużo szczęścia zdrowia i miłości na te święta i na cały rok, pijanego sylwestra i spełnienia wszystkich marze :) :D

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wakacje... wakacje ... i po wakacjach ;(((((((((

Witam, witam ;D Wakacje jeszcze trwają , co prawda jutro 1 września ale dzisiaj jeszcze są wakacje więc spędźmy jakoś aktywnie ten ostatni dzień ;} A ja w ten ostatni dzień pokaże jak mijały moje wakacje , które uważam za bardzo udane ( pomijając fakt że w ,,najchłodniejszy'' dzień było +40 stopni w cieniu ;DDDDDDDD )   No więc tak, byłem w Zatorze z mamą ciocią pewnym panem i chłopakiem, który jak się okazało jest początkującym youtuberem :D Ale koniec gadania bo większość z was i tak ogląda tylko zdjęcia i pisze komenty przewijając moje ,,bla bal bla'' ;P
To jest zdjęcie pod moim miejscem zamieszkania ;D Jak widać w Amerykańskim stylu pełny luz i nogi na stół ;D 



Oczywiście na miejscu nie mogłem zapomnieć o sporcie, który jak widać na zdjęciu uprawiał ze mną youtuber o którym już wcześniej wspomniałem ;D ( tak wiem mam przychlastyczną minę ;d
 

A te dwa zdjęcia to z ENERGYLANDII, pod natryskami , które uratowały mnie przed spaleniem całkowitym ;DDD Pomijając fakt że woda przyciąga promienie słoneczne hahaha ;D 
40 stopni a ja u kowala ....

Po długich trudach, po wylanych 783268446464 litrach potu.... 

Powstało to oto serduszko dla mojej lubej (której nie mam ;D) 

Wieża Eiffla ? ;D Czy wam też coś nie pasuje? ... ;D 

Po całym dniu wspinaczki ... ;DDD 

Watykan.... ;d A prędzej .... Watykan w parku miniatur ;D
 Zamek w Inwałdzie :)


Oczywiście Stadion Narodowy ;d


Biskupin w Inwałdzie ;d

No i to by było na tyle ;P Zachęcam do obserwacji mojego bloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

środa, 12 sierpnia 2015

Urok czarno-białych zdjęć


Hejkaaa ;D Upały upałami ale zdjęcia zrobione <3 Postanowiłem, że te zdjęcia będą w czarno-białych kolorach :D N pewno dodało im to uroku i magii, ale to tylko moja opinia, jaka jest wasza? Piszcie w komentarzach ;***














Jest moc ;DDD

czwartek, 23 lipca 2015

Opalanie. Co zdrowsze, co lepsze? Bycie białasem czy murzynem ? :D

Hejkaa, sorki wielkie za przerwę w blogowaniu, aczkolwiek już powracam z nową porcją postów i zdjęć, które mam nadzieję się spodobają. Tak więc jak domyślacie się po tytule chciałbym ten post poświęcić opalaniu. :) Co prawda może wakacje trwają już dość długo to upały nadal są i będą ! Tak
 więc:


ZASADY I RADY :
Może zaczniemy od zasad i rad co do opalania bo chyba każdy ma zamiar choć trochę się opali, będą one trochę nietypowe bo to że filtr trzeba używać to każdy wie ;D
1. Jak już mamy zamiar wyjść na słońce to ubierzmy się tak, żeby potem nie wyglądać jak flaga :)
2.Przy długim i intensywnym opalaniu na dużej temperaturze trzeba używać filtra ( najlepiej olejku żeby ładnie się opalić), jeżeli natomiast chcemy szybko się opalić a nie ma dużych upałów , olejek można zastąpić... wodą !
3. Na plaże lub w miejsce opalania wybierajmy się z kimś, bo gdy uśniemy to po przebudzeniu... sami wiecie ;D najlepiej dośc często zmieniać pozycje ( leżenie na plecach, na brzuchu boku itd.)
4. Starać się unikać słońca w godzinach 12-15 , są to godziny w których słońce świeci najmocniej.


PLUSY I MINUSY :


 Plusy: 

Poprawa samopoczucia oraz możliwa tylko dzięki słońcu synteza witamin z grupy D.
* Zapobiega depresjom.
* Wzmacnia procesy kościotwórcze.
* Hartuje skórę na niekorzystne oddziaływanie promieniowania UVB.
* Pomaga przy leczeniu schorzeń skórnych takich jak np. trądzik !
* W umiarze zapobiega chorobą nowotworowym !
* No i oczywiście zapewnia nam atrakcyjny wygląd.

Minusy:

* Nadmierne opalanie może powodować choroby nowotworowe skór.
* Przyśpiesza proces starzenia się skóry.
* Zbyt częste opalanie może powodować tanoreksję, czyli uzależnienie od opalania.
* Zbyt długie oddziaływanie promieni UVA powodują uszkodzenia włókien elastyny i kolagenu.
* Przebywanie na słońcu bez odpowiednich zabezpieczeń może spowodować udar słoneczny !

WNIOSEK : 
Opalanie się jest zdrowe i wręcz wskazane ale trzeba przestrzegać jego zasady i opalać się w odpowiednich ilościach. A wtedy opalanie będzie przynosiło same plusy, bo minusy są jedynie wynikiem nieumiejętnego wykorzystywania słoneczka ;D


Ja się już przyrumieniłem, teraz wasza kolej ;D


 

niedziela, 12 lipca 2015

Masa nowych zdjęć ukazujących najmodniejsze kreacje i stylizacje męskie .

Witajcie kochani, jako że przyszły do mnie nowe zasoby ubrań postanowiłem to upamiętnić poprzez małą sesję :)
    -Na każdym zdjęciu będzie stale:
* Buty : Lasocki

* spodnie : Streetammo 
* T-shirt: Stegol
     dodatkowo :
* zegarek Omega
* pasek Desel
   - Na zdjęciu będzie zmieniane: 
* marynarka Redpolo ( granatowa ) 
* marynarka H&M ( biała )
* koszula Reserved ( czarna )
* koszula Bruno Leoni ( biała )  

Zdjęcia zostały zrobione w moim mieście przez mojego zdolnego fotografa którego inicjały to K.W. ( prosił o anonimowość ) :) Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają :)

Zaczynajmy :

















                                                                    To byłoby tyle  :D

niedziela, 5 lipca 2015

Najbardziej szalone zdjęcie :D Kto zgadnie?

A oto ja i moje szalone pomysły, to nie fotomontaż to prawdziwe zdjęcie ;DDD kto zgadnie gdzie to jest ? Piszcie w komentarzach :DDD hahahahahhahahaha ;D

piątek, 3 lipca 2015

Nauka wykonywania idealnych wolnych i skutecznego dryblingu :)

video
Hejka !!! A oto mam dla was obiecany filmik. Co prawda nie pokazałem jak gram, mimo szczerych chęci, ponieważ nie było ludzi, żeby zorganizować i nagrać mecz. Ale zrobiłem ten oto filmik, na którym jestem co prawda sam ale pokazuję dość istotną wiedzę o wykonywaniu wolnych tak aby za każdym razem idealnie trafiać no i pokazałem dwa moje ulubione zwody, które do najprostszych nie należą :) Sorka za nie najlepszą grafikę i amatorskie nagranie ale cóż...., mam nadzieje, iż się podoba, piszcie w komentarzach czy tak  :) Z góry dziękuję za uwagę :)

wtorek, 30 czerwca 2015

Postanowienie o filmiku :)

Witam kochani, mam dla was ciekawą i mam nadzieję, iż dobrą nowinę, bo tak się składa że postanowiłem nakręcić filmik na którym pokażę jak gram,ale nie! Zrobię coś więcej, zrobię filmik pt. nauka gry w piłkę nożną !!! ;D w którym pokażę kilka zwodów (nie nudne podstawowe zwody tylko te najpiękniejszeee!!! :D) i naukę wykonywania idealnych wolnych. Tak więc nie tylko pokażę wam jak gram ale nauczę fanów football'u czegoś więcej, w ciekawy, łatwy i zrozumiały sposób :) Ale muszę mieć motywację !!!!!! Bo taki filmik to dużo roboty, więc pisać w komentarzach, że chcecie żebym wiedział że robię to dla kogoś :) Miłej nocki ludziska !! :D Czekam na komentarze ! :)

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Trening na rzeźbę :)

Hejka, to już lato mordki ;D No i chyba wiecie że dzięki diecie wyglądacie dobrze tylko w ciuchach, żeby dobrze wyglądać bez nich trzeba czegoś więcej. A czego? TRENINGU ! ;d (no chyba że macie zamiar po plaży w ciuchach chodzić) :'D . Dla tych dla których sport jest nowością a chcą jeszcze się pokazać to już ostatni dzwonek! Co trzeba ćwiczyć? no oczywiście nogi ręce, brzuch no i u facetów przede wszystkim klatkę ;p Tak więc zaczynajmy, rozpisze jak powinien taki trening wyglądać i dzięki czemu co możemy rozwijać .

Ćwiczenia przede wszystkim powinny być dobrane do naszej kondycji fizycznej ale początek zawsze taki sam:
1. Pierwszym elementem jest przygotowanie organizmu do wysiłku fizycznego, mała rozgrzewka, która przygotuje poszczególne partie mięśni, tak więc : brzuch- kilka brzuszków ręce- o ile sie da kilka pompek i nogi np. przysiady, podskoki .  I najważniejsze w rozgrzewce - rozbieganie, które przygotuje cały nasz organizm na wysiłek, bo pracują i mięśnie i płuca i serce itd.
2.Drugim elementem jest rozciąganie, dzięki któremu unikniemy kontuzji. Rozciągnąć trzeba całe ciało, a zwłaszcza nogi . Tego elementu chyba nie muszę tłumaczyć, chyba że ktoś faktycznie nie zna ćwiczeń rozciągających to niech napisze w komentarzu do zrobię edycję i rozpisze :)
3.No i się zaczyna :) Ćwiczenia ! Opiszę je, aby rozjaśnić wam które ćwiczenia na co działają
bieganie- najlepsze ćwiczenie na spalanie kalorii i zrzucanie tłuszczu, które zarówno świetnie rozwinie nasze płuca i serce i oczywiście mięśnie nóg jak i... brzucha ! ponieważ po długim biegu ami przekonacie się, iż przy biegu brzuch bardzo ciężko pracuje :) A ile biegać? na początek aż do zmęczenia, następnie zwiększać dystans o około 500 metrów na trzy dni ( aby się przyzwyczajać)
na mięśnie brzucha- brzuszki wszelkiego rodzaju oczywiście pozwalają wyrzeźbić mięśnie brzucha , na które dobre są też ,, nożyce'', unoszenie wyprostowanych nóg jak najwyżej w wolnym tempie itd.
na mięśnie nóg - dobrze rozwijane także przez bieganie ale nie tylko, można także poprzez założenie ciężarków ( około 5 kg na nogę) i unoszenie w pozycji siedzącej do wyprostowania pojedynczo nogę pozwoli osiągnąć zadowalający efekt :) podnoszenie po około 5 razy po 3 serie każda noga z przerwami około 1 min.
na mięśnie rąk- na mięśnie rąk także jak na nogi jest wiele ćwiczeń, polecam pompki,dla lepszych pompki z jedną lub dwoma rękami na piłce ( dla utrudnienia i lepszych efektów) podciąganie, na początku z wybiciem nogami a o ile możliwe to bez użycia nóg no i oczywiście podnoszenie ciężarków, ilość i ciężar ciężarków zależy oczywiście od naszej siły, przypominam tylko że nie idźcie w ich podnoszeniu na ilość, lecz dokładność ;)
na klate- tu niemal to samo co na ręce, aczkolwiek tu najlepszym rozwiązaniem byłaby sztanga, lub coś ciężkiego ( około 15 kg ) , aby podnosić na klatkę( w pozycji leżącej na płaskim podłożu ( no chyba że ktoś ma sprzęt to wiadomo jak to ma wyglądać)
4.Czwartym elementem jest po skończonym treningu ważne jest także rozciąganie, aby uniknąć zakwasów, no chyba że bardzo już się nam nie chce to możemy skorzystać z innego rozwiązania którym jest oblewanie najbardziej zmęczonych partii mięśni zimną wodą :)

Mam nadzieję, iż moje doświadczenie i rady przyda się wam w drodze po piękne ciało , jeżeli macie jakiekolwiek pytania lub uwagi, proszę pisać w komentarzach lub na gg, fb :)

Piłka nożna, to co kocham, mój nałóg :)

Hejka, jak wiecie kocham sport, ale nie tylko bieganie i ćwiczenia, moim ulubionym sportem jest piłka nożna, jak zresztą widać na zdjęciu :) zdjęcie co prawda stare ale jest niedługo wstawię nowe a może nawet filmik jak gram :)

sobota, 27 czerwca 2015

Moje ulubione zdjęcie :) Modne kreacje :) Może to zdjęcie będzie inspiracją dla waszego :) ?

Hejka mordeczki :D Patrzyłem sobie ostatnio na zdjęcia i zobaczyłem jedno, które bardzooooo mi się spodobało :PPP No więc jak to ja postanowiłem zrobić podobne :))) Co o nim sądzicie? :)

Moja przyjaźń, czyli to co jest wieczne :)

A oto ja z moją najlepszą przyjaciółką, Kają :) Chyba każdy z nas ma najlepszego przyjaciela no nie? A więc piszcie jego imię w komentarzu, i dbajcie o swojego najlepszego przyjaciela, bo to jedyna osoba, która kocha was tylko za to że jesteście i jest z wami mimo waszych wad :)

piątek, 26 czerwca 2015

Koniec roku szkolnego no i moje mega świadecstwo ;D

Hejka kochani :D Szkoła stop- wakacje start :D Udanych wakacji tak więc wszystkim życzę i na nowe wyświetlenia liczę :P Ale to nie wszystko, wszyscy dostali przecież świadectwa ukończenia klasy, oto moje, ze średnią 5.21 :) w komentarzach chwalcie się swoimi :DDD