środa, 23 grudnia 2015

Swiąteczny powrót do blogowania :)

Witam wszystkich czytelników mojego bloga! Minęło wiele czasu od mojego ostatniego posta, za co bardzo przepraszam aczkolwiek natłok obowiązków szkolnych uniemożliwił mi pisanie nowych postów, co jednak nie znaczy, że skończyłem z blogowaniem. :) Posty w okresach wolnego napewno będą dochodziły, szczególnie dużo będzie ich na pewno w okresie wakacji :)

Dzień Bożego Narodzenia już jutro przygotowania potraw i wszystkich wigilijnych ozdób trwa ja oprócz pomocy postanowiłem z okazji tego wolnego czasu udać się na małą sesje zdjęciową którą możecie zobaczyć poniżej. :D










Życzę też wszystkim dużo szczęścia zdrowia i miłości na te święta i na cały rok, pijanego sylwestra i spełnienia wszystkich marze :) :D

8 komentarzy:

  1. Świetny płaszcz, szal pasuje do niego idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tym płaszczu! Bardzo podobają mi się zdjęcia, są w takich stonowanych kolorach - lubię to haha również zostawiam obserwację i obiecuję pojawiać się tu częściej (:
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw niezły płaszczyk haha :)


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obserwacja?
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że w końcu dodałeś coś. Dziękuję za miłe życzenia tobie też życzę zdrowych wesołych spokojnych świąt bożego narodzenia oraz szalonego sylwestra :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia http://blue-dreaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń