poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wakacje... wakacje ... i po wakacjach ;(((((((((

Witam, witam ;D Wakacje jeszcze trwają , co prawda jutro 1 września ale dzisiaj jeszcze są wakacje więc spędźmy jakoś aktywnie ten ostatni dzień ;} A ja w ten ostatni dzień pokaże jak mijały moje wakacje , które uważam za bardzo udane ( pomijając fakt że w ,,najchłodniejszy'' dzień było +40 stopni w cieniu ;DDDDDDDD )   No więc tak, byłem w Zatorze z mamą ciocią pewnym panem i chłopakiem, który jak się okazało jest początkującym youtuberem :D Ale koniec gadania bo większość z was i tak ogląda tylko zdjęcia i pisze komenty przewijając moje ,,bla bal bla'' ;P
To jest zdjęcie pod moim miejscem zamieszkania ;D Jak widać w Amerykańskim stylu pełny luz i nogi na stół ;D 



Oczywiście na miejscu nie mogłem zapomnieć o sporcie, który jak widać na zdjęciu uprawiał ze mną youtuber o którym już wcześniej wspomniałem ;D ( tak wiem mam przychlastyczną minę ;d
 

A te dwa zdjęcia to z ENERGYLANDII, pod natryskami , które uratowały mnie przed spaleniem całkowitym ;DDD Pomijając fakt że woda przyciąga promienie słoneczne hahaha ;D 
40 stopni a ja u kowala ....

Po długich trudach, po wylanych 783268446464 litrach potu.... 

Powstało to oto serduszko dla mojej lubej (której nie mam ;D) 

Wieża Eiffla ? ;D Czy wam też coś nie pasuje? ... ;D 

Po całym dniu wspinaczki ... ;DDD 

Watykan.... ;d A prędzej .... Watykan w parku miniatur ;D
 Zamek w Inwałdzie :)


Oczywiście Stadion Narodowy ;d


Biskupin w Inwałdzie ;d

No i to by było na tyle ;P Zachęcam do obserwacji mojego bloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

18 komentarzy:

  1. Świetne opisy pod zdjęciami, pozytywne, miło się czyta :)
    I świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo optymistyczne zdjęcia! Aż miło się ogląda :) A serduszko urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisy pod zdjęciami najlepsze ;) Miło się czyta

    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i zdjęcia:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko jest kochane :* Myślę, że wiele dziewczyn by chciało dostać taki prezent *,*
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :*
    ja już obserwuję :3
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem tam :) Robiłem serduszko, jeździłem autkami, chodziłem po labiryncie :D Byłem w tym zamku i przy miniaturach :D Super park <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam ;P Fajnie nawet tam jest ;P też mam serduszko, które sama wystukałam :P Fajne zdjęcia i świetny pomysł z taką wycieczką na koniec wakacji ;P Powodzenia w szkole ;D
    Serdecznie zapraszam ! ---> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy mógłbym pozdrowić najlepszego blogera ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Inwałdzie :)
    Widze że nieźle się bawiłeś. Świetne fotki.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko blog! ;)

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <--

    Już obserwuję i czekam na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. :) fajny blog :d obserwuję :d liczę na rewanż
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, moje niedalekie okolice! Sucha Beskidzka pozdrawia! Zapraszam do mnie: life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. Powodzenia w pisaniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. z początkującym youtuberem? to super ;D wybije się koleś i będziesz miał się czym chwalić :)
    lubię grać w ping-ponga :D
    super zdjęcia ;D na pierwszy rzut oka wydaje się jakbyś na prawdę był w Paryżu, czy Watykanie haha xD
    +mogłabym Cię prosić o kliki w linki w najnowszym wpisie? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń