niedziela, 12 lipca 2015

Masa nowych zdjęć ukazujących najmodniejsze kreacje i stylizacje męskie .

Witajcie kochani, jako że przyszły do mnie nowe zasoby ubrań postanowiłem to upamiętnić poprzez małą sesję :)
    -Na każdym zdjęciu będzie stale:
* Buty : Lasocki

* spodnie : Streetammo 
* T-shirt: Stegol
     dodatkowo :
* zegarek Omega
* pasek Desel
   - Na zdjęciu będzie zmieniane: 
* marynarka Redpolo ( granatowa ) 
* marynarka H&M ( biała )
* koszula Reserved ( czarna )
* koszula Bruno Leoni ( biała )  

Zdjęcia zostały zrobione w moim mieście przez mojego zdolnego fotografa którego inicjały to K.W. ( prosił o anonimowość ) :) Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają :)

Zaczynajmy :

















                                                                    To byłoby tyle  :D

69 komentarzy:

  1. Nie planujesz zgłoszenia do Top Model? ;), świetne zdjęcia :), nominowałam Cię do LBA, więcej informacji znajdziesz na moim blogu: http://damakierek.blogspot.com/, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i dziękuję za nominacje haha ;D

      Usuń
  2. Ej koleś! Zwolnij trochę, ok? Ledwie się zachwyciłem twoim zainteresowaniem piłką nożną i zacząłem ćwiczyć, a ty mi wyjeżdżasz z ubraniami! I jak ja mam znaleźć dziewczynę, co? Podnosisz poprzeczkę, kolego :D :D Hah, a tak na poważnie, to stylizacje eleganckie i to mi się podoba! Naprawdę dobry gust! Można wiedzieć jeszcze w jakich cenach te ciuszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do cen to różnie buty 200, marynarki po 200 zegarek to tyle że nawet nie będę pisał xd pasek, koszule i spodnie po 50-100 ;)

      Usuń
    2. i dziękuję za bardzo miły komentarz :)

      Usuń
  3. To mi się podoba! Brakowało takich blogów:)
    Fajnie czyta się bloga i ogląda twoje zdjęcia.
    Pytałeś o obserwację, ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :) kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To mi się podoba! Brakowało takich blogów:)
    Fajnie czyta się bloga i ogląda twoje zdjęcia.
    Pytałeś o obserwację, ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :) kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ostry model, zapraszam do mnie http://incheeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od dawna obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za tyle miłych słów :) Twoja stylizacja jest bardzo ładna:) Również obserwuję:)

    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ubrania
    http://blogopomoc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i zdjęcia! Jest mało chłopaków, którzy prowadzą blogi o modzie i do każdego chętnie zaglądam! :)
    Biała marynarka leży na tobie świetnie! I bardzo przypominasz mi mojego kolegę! :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, wpadłem i obserwuję :)

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia :) W białej marynarce wyglądasz mega! :D
    Fajnie że interesujesz się również modą :))
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz!:)

    bardzo proszę o kliknięcie w linki LUCLUC w tym poście http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/05/lucluc-wishlist.html?acc=531, z góry dziękuje!:)
    daj znać jeśli to zrobisz:p

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnie zdjęcie najlepsze *.* <3

    http://patyyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie na blogu pisałeś, że mnie obserwujesz mojego bloga, mi jednak wydaje się że nie, ale może Cię przeoczyłam :)
    Sprawdź i najlepiej napisz u mnie :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie pozujesz do zdjęć :) Powodzenia w rozwoju bloga :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki, ten pierwszy zestaw pierwszy.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, zapraszam do mnie :) www.maciooszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny post, obserwuje i licze na UCZUCIWY rewanż :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, chętnie przyjmę wspólną obserwację :)

      Usuń
  20. fajnie to wygląda :)
    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś bardzo fotogeniczny! c:

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! :)

    Poklikasz w linki u mnie w poście? http://ghabj.blogspot.com/2015/07/wishlist-choies.html

    Odwdzięczę się! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ;)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wygladasz w tej marynarce ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Biała marynarka jest rewelacyjna, bardzo Ci pasuje :) Zdjęcia bardzo fajne, szczególnie to ostatnie! :)
    Obserwuje :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć, nominowałysmy Cie do LBA- Liebster Blog Award ! Wejdź na naszego bloga i dowiedz sie wiecej :3 http://macreateart.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Biała góra i czarny dół to zdecydowanie najlepszy wybór. Z ostatniej stylizacji nie podoba mi się marynarka, ech. Ale taki już mój urok, że lubię facetów w bardziej klasycznych ciuchach. Pozdrów anonimowego fotografa. Niech się nie wstydzi. Z poprzednich komentarzy wyczytałam, że lubisz piłkę nożną, także jeszcze większy plus.

    Pozdrawiam, a jak masz chwilę to wpadnij do mnie ;)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję a szczery komentarz :) Takie lubię najbardziej :D

      Usuń
  28. Fajne zdjęcia! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ! :)
    Pozdrawiam :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz :*
    Najlepsza jest granatowa marynarka :D
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wróżę przyszłość modela :) Bardzo ładne zdjęcia-biała marynarka + biała koszula=po prostu wow.Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam
    www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. +też obserwuję :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne stylizacje *.* druga marynarka w szczególności mi się podoba ;-)
    masz bardzo dobre pozy, zadatki na modela widać:P
    a ost. zdj meega pozytywne ^^
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam -->

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba stylizacja z granatową marynarką :3

    OdpowiedzUsuń