wtorek, 30 czerwca 2015

Postanowienie o filmiku :)

Witam kochani, mam dla was ciekawą i mam nadzieję, iż dobrą nowinę, bo tak się składa że postanowiłem nakręcić filmik na którym pokażę jak gram,ale nie! Zrobię coś więcej, zrobię filmik pt. nauka gry w piłkę nożną !!! ;D w którym pokażę kilka zwodów (nie nudne podstawowe zwody tylko te najpiękniejszeee!!! :D) i naukę wykonywania idealnych wolnych. Tak więc nie tylko pokażę wam jak gram ale nauczę fanów football'u czegoś więcej, w ciekawy, łatwy i zrozumiały sposób :) Ale muszę mieć motywację !!!!!! Bo taki filmik to dużo roboty, więc pisać w komentarzach, że chcecie żebym wiedział że robię to dla kogoś :) Miłej nocki ludziska !! :D Czekam na komentarze ! :)

9 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie.
    U mnie nowy post,zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O czekam na filmik! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się exxtra!
    http://niniakk.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czekaj tylko zabieraj się do kręcenia filmiku ! Ja już czekam ;D
    Zaczęłam obserwować, bo zainspirował mnie Twój blog ! Zobaczymy co będzie dalej ;)
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, filmik już nakręcony teraz tylko obrobić zostało, ale sam na nim będę, co na nim będzie dowiecie się jak wstawię, ale podpowiem, iż filmik ten będzie dobry dla osób. które chcą się poprawić w piłce nożnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń