poniedziałek, 29 czerwca 2015

Trening na rzeźbę :)

Hejka, to już lato mordki ;D No i chyba wiecie że dzięki diecie wyglądacie dobrze tylko w ciuchach, żeby dobrze wyglądać bez nich trzeba czegoś więcej. A czego? TRENINGU ! ;d (no chyba że macie zamiar po plaży w ciuchach chodzić) :'D . Dla tych dla których sport jest nowością a chcą jeszcze się pokazać to już ostatni dzwonek! Co trzeba ćwiczyć? no oczywiście nogi ręce, brzuch no i u facetów przede wszystkim klatkę ;p Tak więc zaczynajmy, rozpisze jak powinien taki trening wyglądać i dzięki czemu co możemy rozwijać .

Ćwiczenia przede wszystkim powinny być dobrane do naszej kondycji fizycznej ale początek zawsze taki sam:
1. Pierwszym elementem jest przygotowanie organizmu do wysiłku fizycznego, mała rozgrzewka, która przygotuje poszczególne partie mięśni, tak więc : brzuch- kilka brzuszków ręce- o ile sie da kilka pompek i nogi np. przysiady, podskoki .  I najważniejsze w rozgrzewce - rozbieganie, które przygotuje cały nasz organizm na wysiłek, bo pracują i mięśnie i płuca i serce itd.
2.Drugim elementem jest rozciąganie, dzięki któremu unikniemy kontuzji. Rozciągnąć trzeba całe ciało, a zwłaszcza nogi . Tego elementu chyba nie muszę tłumaczyć, chyba że ktoś faktycznie nie zna ćwiczeń rozciągających to niech napisze w komentarzu do zrobię edycję i rozpisze :)
3.No i się zaczyna :) Ćwiczenia ! Opiszę je, aby rozjaśnić wam które ćwiczenia na co działają
bieganie- najlepsze ćwiczenie na spalanie kalorii i zrzucanie tłuszczu, które zarówno świetnie rozwinie nasze płuca i serce i oczywiście mięśnie nóg jak i... brzucha ! ponieważ po długim biegu ami przekonacie się, iż przy biegu brzuch bardzo ciężko pracuje :) A ile biegać? na początek aż do zmęczenia, następnie zwiększać dystans o około 500 metrów na trzy dni ( aby się przyzwyczajać)
na mięśnie brzucha- brzuszki wszelkiego rodzaju oczywiście pozwalają wyrzeźbić mięśnie brzucha , na które dobre są też ,, nożyce'', unoszenie wyprostowanych nóg jak najwyżej w wolnym tempie itd.
na mięśnie nóg - dobrze rozwijane także przez bieganie ale nie tylko, można także poprzez założenie ciężarków ( około 5 kg na nogę) i unoszenie w pozycji siedzącej do wyprostowania pojedynczo nogę pozwoli osiągnąć zadowalający efekt :) podnoszenie po około 5 razy po 3 serie każda noga z przerwami około 1 min.
na mięśnie rąk- na mięśnie rąk także jak na nogi jest wiele ćwiczeń, polecam pompki,dla lepszych pompki z jedną lub dwoma rękami na piłce ( dla utrudnienia i lepszych efektów) podciąganie, na początku z wybiciem nogami a o ile możliwe to bez użycia nóg no i oczywiście podnoszenie ciężarków, ilość i ciężar ciężarków zależy oczywiście od naszej siły, przypominam tylko że nie idźcie w ich podnoszeniu na ilość, lecz dokładność ;)
na klate- tu niemal to samo co na ręce, aczkolwiek tu najlepszym rozwiązaniem byłaby sztanga, lub coś ciężkiego ( około 15 kg ) , aby podnosić na klatkę( w pozycji leżącej na płaskim podłożu ( no chyba że ktoś ma sprzęt to wiadomo jak to ma wyglądać)
4.Czwartym elementem jest po skończonym treningu ważne jest także rozciąganie, aby uniknąć zakwasów, no chyba że bardzo już się nam nie chce to możemy skorzystać z innego rozwiązania którym jest oblewanie najbardziej zmęczonych partii mięśni zimną wodą :)

Mam nadzieję, iż moje doświadczenie i rady przyda się wam w drodze po piękne ciało , jeżeli macie jakiekolwiek pytania lub uwagi, proszę pisać w komentarzach lub na gg, fb :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post ;)) Ważne jest żeby prawidłowo wykonywać ćwiczenia bo można sobie zrobić krzywdę :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i zgadzam się w 100 procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne porady, ja zamierzam zacząć biegać :)


    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :) bardzo mądre postanowienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wszystko trzeba tylko jeszcze samodyscypliny i cierpliwości, bo nic od razu nie przychodzi. Ja musiałam czekać na pierwsze efekty parę miesięcy.
    Chyba powinnam oprócz tego faktycznie zacząć biegać, żeby spiesząc się na autobus nie czuć się jakby mi zaraz tętnica miała pęknąć xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :) Ja uwielbiam biegać i staram się to robić, kiedy tylko mam czas. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ;D no i życzę powodzenia w bieganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie powiem, ciekawie tu u ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo :) będzie jeszcze ciekawiej, dopiero się rozkręcam :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post!:)))

    http://photographyslowinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ci bardzo, bo dzięki tobie i twojemu blogowi wreszcie wezmę się za siebie! :D Fajne, naprawdę fajne posty, a blog świetnie się prezentuje! Trzymam kciuki za autora :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ proszę i dziękuję bardzo za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń